orättvist



Min bästa vän Kjell har facebook och det är givetvis jättecoolt och jag väntar på att bli accepterad som vän...fortfarande.
Men titta, Linus är Kjell's pappa. Jag tycker inte det är speciellt rättvist faktiskt, han accepterar ju inte ens min vänförfrågan. Jag är även lite rädd för att Linus ska bli extra mallig och tro att han är något mer än vad han är nu. Jobbigt.

Fast, han borde vara ganska stolt över att ha en sån fin son. Jag är ganska avundsjuk... Men han är ju fortfarande singel, kanske borde jag satsa?

Kommentarer
Postat av: Johnnyeline

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2011-02-28 @ 09:50:45
URL: http://johnnyeline.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0