not ready to make nice




Allt känns jättekonstigt nu, verkligen jättekonstigt. En liten tjej som skrev på facebook att hon ska flytta till ett stort hus, i Kollsberg. Hon hade fått valt rum och det blev ett ganska stort rum, med vinröda väggar, det kanske är lite rosa i också. Hon har nog börjat att fundera på hur hon ska ha rummet, vilka möbler hon vill ha och att det ska vara matchande gardiner och lakan. Hon är säkert jättetjejig precis som mig, ha stora speglar i rummet, ha en klädstång med skor nedanför och ställa upp alla sina nagellack på en hylla, så att alla ser vilken samling hon har.

Vet ni vad? Rummet är mitt och jag är jättetjejig. Och jag har stora speglar på en vägg, för att kunna se alla vinklar när man väljer en outfit. Jag har en klädstång med tiotals skor nedanför, alla är klackskor. Jag har en hylla med nagellack för att alla ska få se hur otroligt många jag har.
Ni får förlåta mig att jag babblar en massa dynga, men det här är mycket jobbigare än vad jag trodde. Mycketmycket värre och jag behöver få skriva av mig ibland.

Kommentarer
Postat av: Olivia, the one and only

<3

2010-11-07 @ 17:43:39
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0