hej och hå du fina jävla dag

'


Jag vet inte, någonting har hänt. Något drastiskt, inte nog med att jag har ändrat inställning till en massa saker inom skolan och städning, jag har även börjat älska att ha raklugg. Den ramar in mitt ansikte jättefint ju, att jag inte har sett detta förut. Nog för att jag har ett jätterunt ansikte med tjocka kinder, men det är fint med lugg till såna ansiktsformer. Suveränt, jag har blivit positiv. Och helt plötsligt känner jag mig väldigt väldigt mycket finare.
Jag passar ju förfan i lugg. Åh, vilken underbar dag det är idag.

Om det har hänt något speciellt? Nej, jag har bara insett att jag är ledig imorgon, jag ska få vara med mina syskon, jag ska få se idolOlle i verkligheten (!!) snygg han. Och ikväll ska jag spela rysligt bra bowling så jag vinner en plats i DM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0