amanda, RADIOPRATAAAREN

Jag får några extrema ryck ibland, och styrketränar, dammsuger, pluggar fast jag inte behöver det, pysslar och säger till mig själv hur bra jag är samtidigt som jag lyssnar på RIX FM. Och när jag gör det tänker jag på hur roligt det skulle vara att vara just radiopratare. Så då tänker jag att det ska jag bli när jag blir äldre. Speciellt något liknande som Vakna med Adam & Gry. Jag skulle tycka att det var jättekul att spontanprata, fjanta mig och prata med människor. Jag har jättelätt att babbla på om skitsaker. Och åh, kul. Men sen kommer jag på att just Vakna med Adam & Gry är ett morgonprogram och då skiter sig det hela. Jag är ingen morgonmänniska.
Och då förstörs allt. Och jag går tillbaka till mina vanliga framtidsdrömmar. Jag vet helt ärligt inte hur många gånger detta har hänt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0