1:a december imorgon har jag hört, därför....

...och därför ska jag börja med något nytt. Jag gjorde en annan sorts sånhär lista. Så, ett ämne varje dag till julafton. Jävlans så påhittig, nejdå. Ge mig en applåd för jag orkade göra denna lista, men kul. Nu får jag ju skriva om det jag vill, sweet.

Dag 1 - Beskriv dig själv.
Dag 2- Vad som får dig att orka gå upp varje morgon.
Dag 3 - Finaste ögonblicket/händelsen du har varit med om.
Dag 4 - En första....
Dag 5 - Din första kärlek (klassisk)
Dag 6 - Vad du inte klarar dig utan.
Dag 7 - Dina syskon.
Dag 8 - Detta tycker jag är kul..
Dag 9 - Det godaste du vet.
Dag 10 - Något negativt om dig själv.
Dag 11 - En förebild för dig.
Dag 12 - Du själv om 15 år.
Dag 13 - Det mysigaste du vet.
Dag 14 - Din favoritmänniska.
Dag 15 -Någonting du ser fram emot.
Dag 16 - Din älsklingspryl.
Dag 17 - Ditt drömresemål.
Dag 18 - Din favoritplats.
Dag 19 - Någonting du inte tål.
Dag 20 - En vanlig dag för dig.
Dag 21 - Det romantiska du vet.
Dag 23 - Vad som får dig att må dåligt.
Dag 24 - En perfekt jul för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0