gaaahs




Saker jag mer eller mindre inte tål, blääp.

* Folk som inte har egna åsikter, som ändrar sig om man står ensam på den sidan. Då är det inte längre så utan "nej, det kanske inte är så, jag sa typ bara nått" Ett stort BLÄ! Vadfan, tycker du någonting, stå för det och lägg dig inte om ingen annan tycker så, you rock! Glöm förfan inte det..

*  Såna människor som bara pratar hela tiden, då menar jag de som bara säger en massa saker utan att genomföra de sakerna de pratar dygnet runt om. Det är tydligen jävligt lätt att prata, inte lika lätt dock att ta tag i sakerna och göra dom. Utan förlitar sig på någon annan som får göra jobbet.  Det är något av sakerna jag verkligen inte tål.

* Fortsätter lite på samma spår som förra punkten. Nämligen de som får en att skaffa såna jävla förväntningar på saker, de som bara pratar och gör så att folk får stora förväntningar, men sen när det väl ska bli av är det inte lika rockigt. Då blir det lite för jobbigt, så man skiter i det och dessa förväntningar man har gett folk är döda.

* De som lovar en massa saker och sen bryter dom. Det är också bland det värsta jag vet och jag blir totalt galen på såna som gör så. De som sviker om och om igen utan att de ens vet om att de har sårat en människa.

* De som alltid vill vara i centrum och då menar jag alltid!! Som inte kan låta någon annan komma in i populärrummet utan måste alltid vara den själv. Ska alltid vara den som folk lyssnar på, den som folk kramar och den som folk pratar om. Som inte kan låta personer som behöver det få lite uppmärksamhet, kärlek och ja you name it.

* Avundsjuka människor. Mer än så behöver jag inte skriva.

* Folk som granskar en upp ifrån och ner och ger en "hur fan ser hon ut blicken". Fyyfan.



Great.

Kommentarer
Postat av: Indrek

Hmm, faktist bra text, stämmer skit bra !, håller med.



Själv är man också med lite för mkt prat :P

2010-05-10 @ 23:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0