blöööö









Detta var en mycket rolig kväll måste jag säga, det var otroligt kul. Vi skrattade, vi fjantade oss och vi såg på skräckfilm. Vi borde göra om det inom kort.

Ahja, vilken otroligt tråkig dag. Jag vill inte bo i Torsby för tillfället, vi hör inte ihop. Jag är ju somsagt världens rastlösaste person nu och Torsby och rastlöshet är ingen vidare kombination. Det som finns att göra om man inte umgås med kompisar är att; ragga runt i sina epa-traktorer, sola på Sams, äta pizza och nja, inte så mycket mer en lördag.
Men inget av dom lockar så värst mycket just nu, jag vill hitta på något roligt. Eller jag vet inte, någonting.
Saker jag skulle kunna göra nu; Baka, vilket jag inte har gjort på ett halvår. Ojoj, men nejnej. Då måste jag äta det och det borde jag inte göra nu.
Jag kan även gå ut och gå, och det funderar jag på att göra nu. Eftersom det inte finns så mycket annat.
Se på O.c, heheh. Kommer jag aldrig tröttna på Seth & Summers bergodalbana-relation? 
Jag skulle även kunna skriva av mig ett långt inlägg här på bloggen, eller skriva en berättelse, eller ja. Varför inte plugga på So:provet? Jaaa, varför inte?


Ojoj, nu fördrev jag lite av min dyrbara lördagstid iaf.


Kommentarer
Postat av: annahoj nosslin

rikigt kul vare ! :)

2010-05-29 @ 22:10:39
URL: http://monkamoop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0