och så var det dags att säga hejdå



Jag har sagt hejdå till Noomi och Nehm idag, sötkusinerna åker vidare. Nu är det antagligen ett år tills jag ser dom igen och ja det är ganska kasst! Så idag har jag lekt och lekt. Har t.om. lekt kurragömma, kull, gungat, åkt däck, spelat king och ja jag vet inte allt. Tre stycken barn som frågar massa saker hela tiden, drar i armarna, och en av dom som tvingar mig att dra upp armarna för att se om jag har hår under armarna. Ha, klart jag inte har! Vad tror dom om mig egentligen?! Hehee
Att dra ner klänningen på mig är också ganska kul och varje gång fråga "vad är det där?" och så pekar dom på bh:n. Hmm, ja vad kan det vara? Sen fick jag förklara vad man använder den till och ja, vad ska man säga då?

Men ja, ser dom som sagt bara några dagar per år och då får jag väl stå ut med lite kollning under armarna och bh snack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0