löördagen



Titta så fin hon är, den nykonfirmerade och folkraceflicka.

Igår tog jag på mig min egendesignade klänning, som jag har lagt ner min själ i varje onsdagmorgon i flera månaders tid. Sen var jag redo för att åka upp till Östmark, för att titta på folkracegruppens konfirmation, som var en mycket rolig sådan. Inga tråkiga tal, som annars får mig att somna i kyrkan. Sen blev det kalas för Vickan.
Sen blev allt mycket stressigare, då jag och Fia insåg att grillen skulle vara igång om 2 timmar och då skulle vi även färdas ifrån Sörmark, göra oss klara för kvällen och helst kanske ha fixat iordning allt inför kvällen.
Men det gick bra, vid halv åtta var jag hos Fia, glad och såg fram emot kvällen.
Och det blev en mycket bra kväll, grillning och tjejsnack innan vi sen gick till Torsby. Och senare blev det även Granevik, vilket inte var det roligaste kanske, men det gick.

Bilder har jag, men jag tror de åker in på Facebook istället, så kika in där och titta istället vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0