vadå fint?

http://elleadore.bpreducer.com/img/editorial/articles/2009_12/twilight3-580400.jpg


Jag var ju som sagt på Eclipse häromdagen. Jag har inte längtat jättemycket, eftersom nja jag tycker inte New Moon var något wow-jävlans-vilken-klockren-film. Men mja, jag gick dit ändå.
Och denna film var ju också fin på sitt sätt, men ändå ingen, wow-jävlans-vilken-klockren-film. Men vilken otroligt fin kärleksberättelse det är, åh man får ju nästan fjärillar i mage av tanken på sån kärlek.
Jag skulle dock inte vilja välja mellan snyggingarna i filmen.

Så jag är glad att jag slipper välja mellan vampyr och varulv.

Kommentarer
Postat av: Indrek

hihi, kollade på de idag på bio, skit bra !

2010-07-14 @ 23:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0