wonderwall



Jag har haft en minipaus när det gäller bloggandet, anledningen är helt enkelt att jag inte har haft tid. Det har varit så himla mycket denna vecka, men jag gillar det! Jag har varit med Fia och Emms nästan varje dag, ni är bäst. Jag skulle aldrig klara mig utan er!
Jag har solat, gymmat, varit på Friskis, tränat bowling (vilket behövs för imorgon gäller det) och så har jag gjort andra saker som gör mig glad. Hoppas det inte har varit allt för jobbigt, hihih.
Ja, imorgon åker jag då, (äntligen!) till Stockholm. Som jag har väntat på detta. Det ska bli grymt kul alltså. Så, ingen bloggning på ett par dagar till.

Ha en bra helg för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0