Walking



För fin alltså. För fin.
Jag ska inte skriva att jag inte hade levt om inte Fia fanns, för det är väl klart jag hade levt. Men, jag vet inte om jag hade varit lika glad som jag är nu. Hon är en sån person som kan få mig glad när jag är nere. Det räcker med att hon säger  " heeeej Carle" Så blir jag glad. Alla borde ha en sån som Fia. Om jag är värd en sån som Fia, så är alla det.

Nu borde jag verkligen gå ut med vovven, sen borde jag steka mig ägg och sen borde jag skicka ett sms till Fia.
Ja, det får nog bli så.

Kommentarer
Postat av: fia :))))))))))))))))

åååååååååååååååååh nu blir jag så himla glad. det där gjorde min vecka. (dagen är ju snart slut, och jag kommer glädjas åt vad du har skrivit hela veckan så aa, det gjorde min vecka!) du tycker att du är himla bra carle, bäst tillochmed. åh puss på dig, eller jag vill ge dig jättemånga pussar så jag tycker det här är värt 451654 pussar. Puss x 451654 :) ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2010-02-23 @ 22:50:28
URL: http://älskavärldensbästacarle.blogg.se/
Postat av: tildaae

Jag och du är typ lika glada då, eftersom vi båda har en fia som gör oss så glada super lätt! Fast två olika fior då.



Men vi har tuuur Amanda :D

2010-02-24 @ 16:09:26
URL: http://tldz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0