Struuutsis



Vet ni vad jag har kommit på? Jo, att jag ser lite ut som en struts. Inte bara för mina två meter långa ben, utan för min extremt långa hals jag får på endel bilder.
Ja, ni ser väl själva på denna bild. (vet ni inte vem jag är, så titta efter den som ser ut som en struts) Om jag tycker om att se ut som en struts? Nej, faktiskt inte. Jag tycker att strutsar är ganska läskiga, fula och ja.. äckliga.
Men, jag får väl leva med att jag ser ut som en struts... de kan väl vara söta ibland också..typ

Kommentarer
Postat av: Olivia, the one and only!

hahaha ja det menar jag :')

Haha det var nog mer en önskan och en dröm om maj!:D Tack för att du upptäckte det!

2010-03-01 @ 10:38:22
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0