Som om jag vore, kär?




Ett inlägg till, jag är tvungen. Är dessa två inte underbart snygga? Man avlider nästan när man ser dom, både KAN mode, så jävla snygga. Bilden är tagen ifrån Andreas, hans blogg är otroligt bra, hans bilder är grymma, hans outfits är grymma och han är så snygg så daaaahdaahh! (Thiihi).
Skorna tjejen har på sig är ju to die for också.
Nä, nu ska jag skaffa mig en snygging till pojkvän och tvinga honom blogga om mode, klä sig efter det senaste och klippa sig som Andreas, på bilden. Perfekt, perfekt.
Sen ska jag bli snygg, tvinga mig själv att blogga om mode, klä mig efter det senaste och klippa och färga mig som tjejen på bilden. Ännu mera perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0