Mumselimums



Emms ser ut som min isprinsessa asså.

Jaja, nu är det iaf måndag. Ny vecka och nya möjligheter. Och om fyra dagar åker jag till Estocolmo, bara jag tänker på det får jag lite smått gåshud. Varför tänker ni? Ja, de närmaste vet det och en anledning är ju självklart shopping! oho.
Igår var jag också och shoppade, tröstshoppade för det gick så kasst i bowlingen. En vårjacka, som är så fin. Hihih. En t-shirt, klänning och en en massa underkläder. Mest för det var på rea liksom.

ciao!

Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby ! - Roliga tävlingar pågår hos mig nu:)

Ah okej :D Jag bor i Karlstad :)

2010-02-09 @ 19:16:28
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0