Gooooooody



Såhär ser man ut om det är fredag den 19 februari, om man heter Fia, Emma och Amanda, om man gillar att ta hand om sig själv och om man har jävligt kul. För det har vi, jämt.
Det är så jävla skönt att vara med de man verkligen kan säga allt till, de man kan göra allt utan att man tycker att det är pinsamt, de man är sig själv med, de man älskar helt enkelt. Dessa två är såna för mig. Jag skäms inte för något i deras sällskap, även om jag säger saker som man egentligen borde skämmas för. Även om jag ramlar av stolen av skratt ibland, sprutar vatten ut munnen för jag skrattar så mycket, gör konstiga saker i sömnen, somnar ifrån dom och helt plötsligt vaknar och är hur vaken som helst, så skäms jag inte.
Vadfan, detta är ju jag. Jag, Amanda Carle. Som älskar att tillbringa mina timmar tillsammans med dessa två.

Njut av livet vettja, va dig själv och skäms inte för att du är du. Va stolt, det finns ingen som du.

Kommentarer
Postat av: fia med stort f :)

puss på dig världens bästa! ♥ ♥ ♥

2010-02-21 @ 11:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0