dag 9- det godaste du vet.

Jag gillar inte ris, pannkakor, ärtor, bönor, köttfärssås, spaghetti, våfflor, grytor, couscous, ketchup, makaroner, soppa, spenat, pastagratänger, pizza (förutom en på La strada som är god och givetvis hemlagad) korvstroganoff, ris al a malta, skinka, korv. Ja, lista fortsätter långt.
Men vadfan är det godaste jag vet då? Jo, såhär ser en perfekt trerätters middag ut i mina ögon, så vill ni imponera på mig, bjud mig på detta. Först, rostat bröd. Sen, Pasta med kycklig och tum Yun. Looooove it. Och sen ben and jerry. Så, dom tre är det godaste jag vet. Mummms!


Kommentarer
Postat av: hihiiiihihi gissa :D

jag är väl ganska god också?! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0