dag 15- något jag ser fram emot



För det första ser jag fram emot nyår. Jag vet inte riktigt vad som händer då, men något jag vet är att det kommer bli med ett finfint sällskap, det kommer bli glitter och glamour, fina klänningar, snygg makeup och en hejdundrans god mat. Eller? Det låter väl som ett perfekt nyår? Fira in det nya året med människor man ler tillsammans med. Ja, herregud vad tur jag har.
Sen längtar jag något otroligt mycket till värme, bad och att vara brun. Jag hatar verkligen kylan, man är blek och man känner sig aldrig riktigt riktigt fräsch. Tråkigt. Så jag hoppas att det antingen blir sommar väldigt snabbt eller att det blir en utomlandsresa snart. Vore ju awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0