who do you think you are?



Sitter och lyssnar på musik, nyss sminkat mig osv. Jag har bytt outfit ungefär tio gånger men har nu bestämt mig gör byxor och transparent älsklingsskjorta med min finfina bustier under.
Det där med att välja kläder är så jävla jobbigt, uschusch. Blä. Det är just därför jag går runt med stor t-shirt och trosor hela dagarna i princip. Hehe, gött är det.
Nä, nu ska jag packa kanske. Och försöka få med tandborste vilket jag alltid glömmer när jag ska bort någonstans.. Yes.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej amanda. kan inte du göra typ en topp 10 av dina favorit outfits? för ja älskar inläggen där man får se dina kläder. och dä är inte så mycket mode längre (sadface). Men jag älskar ändå din blogg! puss

2010-08-20 @ 15:09:02
Postat av: Olivia, the one and only

Haha vilket sammanträffande! vi har samma rubrik på exakt samma dag :')

Bara de att jag la in mitt vid nio någongång :P

2010-08-20 @ 17:34:44
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/
Postat av: J

sv: haha, tack snyggAmanda! :))

2010-08-20 @ 18:23:03
URL: http://josefinnygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0