världens bästa gästbloggare!

Ja, Amanda har faktiskt bett mig (ja det är fia som skriver för er som inte har fattat det..) att gästblogga någon gång ibland, typ när hon minst anar det. Det fick bli nu, jag hade ändå ingenting att göra.
Jag ska träffa min Amanda någon gång efter fyra, jag åker nämligen till Cypern imorgon så vi måste passa på att umgås. Vi har inte varit ifrån varandra mer än tre dagar på jättelänge, alltså megasuperduper jättelänge så en vecka på andra sidan jorden utan henne kommer bli tufft.

Amanda är min allra bästa vän. Hon är sådär sjukt galet bäst så man hittar inga ord. Utan henne blir allt så jäkla fel, jag blir lixom halv.. Jag skulle dö utan henne helt enkelt. Många av er vet säkert vad jag pratar om. En såndär bästa vän man kan prata om allt med, den första man hör av sig till när det har hänt någonting och den som säger "men gud, det gör jag med!" när man berättar vilka konstiga grejer man gör i sin ensamhet. Den är Amanda för mig, fast tusen gånger så bra. Till och med himlen skulle vara ett rent helvete utan henne! Jag har sagt det så himla många gånger förut, kanske tusen gånger. Men du är bäst, Mandis. ♥

Nu hinner jag inte skriva mer, jag är blöt i håret och än så länge har jag bara fått på mig underkläder och ett linne. Tidsoptimisten..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0