dummadummaamanda




Jag är:

ganska trött, trots att jag har sovit 12 timmar inatt. Skönhetssömn hej!
varm, för ja det är varmt ute och det är göttgöttgött!!
ganska lugn över skolan imorgon, känns helt okej.
trött på min dumma mobil.

Jag vill:
att någonting kul ska hända.
eller att någonting ska hända överhuvudtaget.
ha en tjejkväll..
ha kräftor, mumma!! kräftskiva någon?!
ha marten.
träffa folk.
spola tillbaka till typ juli.

Jag ska:
äta glass idaaaag.
färga mig grön i luggen.
läsa blondinbellas bok.
tugga tuggummi.

Jag har:
fortfarande fjärilar i magen, dom försvinner konstigt nog inte.
en äckelperiod, känner mig förbannat ful.
inte alls någon lust att börja tävla i bowling iår..
inte druckit kaffe idag.
R längtan....... blä.
slut på meningar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0