OUTFITS FRÅN SOMMAREN!!!

Sommaren 2010 börjar att gå mot sitt slut tyvärr. Det har varit en fin sommar med relativt bra väder faktiskt. Jag fick en kommentar igår, som önskade att jag skulle visa några av mina favoritoutfits. Och givetvis tänker jag uppfylla den önskningen. Att ni läsare vill se mer av mina kläder och outfits tycker jag är grymt roligt och det ska jag försöka att visa er! Så, nu kommer några outfits från sommaren som jag gillar. Dock inte i någon speciell ordning.



Min lilla examensklänning som kommer från Topshop. Ajaj-klackar från Nelly som gör så fruktansvärt ont, men annars gillar jag dom, med en klack på 12 cm. Hehe, hej jag blir 185cm. Coolt va?




Dålig bild, I know. Iaf, så har jag en klänning från typ Zara, jeansjacka som är alldeles jättegammal, cykelbyxor och skärp. Ganska enkel outfit, but I like it!



Påtal om dålig bild liksom, tehe. Jaja. Shorts från VeroModa och linne från Primark.



Midsommaroutfit! Dock så hade jag tights, eftersom vädret mer eller mindre sög.. Linnet/tunikan är ifrån Zara, skepparvästen från H&M, shorts som inte syns på bilden men som jag hade från GinaTricot.



En regnig dag i Juli om jag inte minns fel. Tightsen fick åka på igen, mina älsklingstights.
Och en vanlig vit tunika.



Åh, min lilla favoritbakelse. Kommer jag någon gång tröttna på denna klänning? Jag köpte den förra året på Bikbok om jag inte minns fel, det var rea på den eller den låg långt långt ner på ett bord med massa trasor över den. 60 spänn fick jag ge för den!! Åh, min älskling. Och givetvis mina favoritskor på också.



En shoppingoutfit från Götelabooooorg. Mitt storstora linne, spetslinne under och shorts från Primark. Och givetvis mina vita låga converse ♥



Det var en Kolsnäsoutfit från fredagen. Högmidjeshorts, linne med min finfina bustier under, skärp och kilovis med armband, halsband och ringar. Yes.



En till kolsnäsoutfit. Klänning från Bikbok och så hade jag en vit stickad cardigan över, som kommer fårn Topshop. Och givetvis massa smått som hänger runt halsen, armarna och fingrarna.



Hm. Topp från Topshop, byxor från Ginatricot tror jaaaaaag!



Yeeeah, älska mitt ansiktsuttryck på denna bild, he not. Ahja iaf. Skjorta, linne och tights. Rätt enkel men bekväm. Och skärp då såklart.



Och en göteborgoutfit igen då. En av mina favorittröjor nu till hösten, från hmm det kommer jag inte ihåg.
Shorts från Veromoda, sandaler från Din sko. Väska från H&M, smycken från H&M skulle jag tro.
Och minälsklingshatt eller okej min brors hatt, men den är mer eller mindre min. Den har jag absolut ingen aning om vart den kommer ifrån.

Såja, nu har ni fått se rätt många outfits från sommaren och jag hoppas ni gillar det! Kul när ni skriver vad ni vill se mer av osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0