våran lilla tripp











Yes, där har ni några bilder från min och Fias lilla tripp till Vickan igår. Den var mysig, rolig och givetvis lite galen.
Men liksom det är i slutet av sommarlovet, inte bara kan man sitta inne och inte göra någonting? Näpp, just därför drar vi ut på dagarna och är uppe sent på nätterna. Yes, våran idè är alldeles strålande.
Idag vet jag dock inte vad som står på schemat, men det märks. Fia bor ju inte så långt bort, tehe. Det stavas såhär " vilkenjävlatur".

Ser ni att ljusbilden föreställer ett hjärta? Herregud vad jag satt och trixa med det där innan jag lyckades. Inte för att det syns så väl, just därför skrev jag det så att ni skulle lägga märke till det, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0