randiga kavaaaaaj



Alltså åh, jag var träningssugen så det var sjukt. Jag hade förberett mig på Friskis men gaaaah, så är det inte längre Friskis på måndagar. Så jag hade en liten lust att fälla en tår, jag har ingen att tvinga med på gym heller. Så jag fick helt enkelt ta min kära mobil ut på en promenad och vet ni vad? Det var jävligt skönt, finare höstväder kan vi väl inte få iaf?
Vet ni vad btw? Jag är nu ägare till en laptop vilket är fantastiskt skönt. Enda minuset är att jag inte är teknisk nog för att skaffa photoshop på den. Ja men hej.

Kan man göra nått annat än att älska den randiga kavajen förresten? Nä, faktiskt inte.

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-30 @ 22:24:20
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0