naa pussis



En kommentar jag fick igååår.

hej Amanda!, först vill ja bara tacka för en underbar bra å fantastisk blogg som ja älskar att läsa och som man kan lära sig endel av. Jag tycker värkligen att du ska göra dä men om du är osäker kan du ju börja med litte i taget t.e.x börja att förja dig å sen klippa litte i taget då lär du ju å märka hur du trivs i de och om du inte gör dä så får du väl låta håret växa ut å färga dig tillbaka :) men ännu ett tack för din fantaskiska blogg den och DU! är älskad av många (L) PUSS!

Och mitt svar är såhär: Åh, vilken otrolig söt kommentar. Och jag får väl säga tack för dina fina ord och vad roligt att du tycker om bloggen. Det gör mig glad ska du veta! Och himla roligt att du skriver att man lär sig saker av det jag skriver, wiho! Angående det där med håret, så ska jag nog inte klippa av mig håret eller färga mig mörk. Men däremot ska jag nog göra som du säger, ta lite i taget. Fast jag är osäker, men det märks.
Och ännu ett tack för din otroligt söta kommentar, den gjorde min dag kan jag säga. Hjärtan till dig också lilla anonyma du :)♥ (gjorde jag nyss en smilies btw?, åh herregud)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0