mitt jävla hjärta är inte ditt längre



Dagens gulligullsak: Det måste ha varit när Linus bjöd mig och pappa på lunch idag, har det hänt förut? Tveksamt.
Dagens herregud-jag-är-så-bra-grej: När jag dammsög och skurade hela hans lägenhet. Och diskade och ja.
Dagens misslyckande av mig: Det måste ha varit när jag försökte mig på att byta sängkläder, herregud ta på sånt påslakan kan jag verkligen inte!
Dagens gaaaah-jag-blir-så-trött! : När jag hittade de perfekta bootsen och så fanns inte min storlek, det var galet jobbigt.
Dagens lycka: När jag insåg att jag nu får ett större rum, plus att jag har en egen liten bloggdator och nu internet på min kära mobil. Yes, det går uppåt!
Dagens fyfan-vad-drygt: Att det spöregnade i Karlstad idag och att Fia och Linette ligger och steker i Cypern.
Dagens vilken-jobbig-verklighetsgrej: Att hösten verkligen verkligen har kommit. Hejdå shorts! I'm gonna miss you babes ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0