kliiiiiiiiistraaaaaaa





Nu har jag något att göra kan jag lova, jag fick nämligen mina 114 bilder från Fujidirekt idag. åh herregud, några som ska in i mitt fina album och så ska några in i mitt "festliga minnen album" Woho, det lär ta sin lilla tid men kuuul. Jag har trixat lite i photoshop också, så nu fick det bli lite text på min header. Lite snyggare.
Nä, nu ska jag klistra och klistra och sen göra varm oboy till sen då jag ska på picknick med Vickan och Fia.

Ser ni så fint bilden på mig Fia och Stölletbrudarna sitter i festboken? Oh yes, ni är snygga brudar! ♥

Kommentarer
Postat av: H.

vi är med i din bok! Grymt! :D

2010-08-17 @ 19:25:06
URL: http://hannadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0