blaaaack and whiiiite



Amanda Carle har fått tillbaka sitt fotointresse och eftersom jag inte har något annat än mig själv att fota just idag, så får det bli foton på just...mig själv? Har gjort en ny header, igen. Ser ni inte? Nähä, tråkigt för er för den är rätt grym! Nejdååå, men tryck på f5 så lär ni väl att se.
Vad har jag gjort sen mitt förra lilla blogginlägg? Haft ontont i magen, sovit i soffan, sotat mina ögon, beundrat min nya blus och och och? Var det inge mer eller? Nej, det var väl inte det, förutom att redigerat då.

Alltså aj, imorgon måste jag göra nått vettigt. Ja, herregud Amanda skärp dig, sommarlovet är snart slut, njut av det sista förfan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0