monsoon



Nästa vecka åker mamma och sis till London, för att göra, ah sånt man brukar göra i London antar jag? Det är liksom lite fuskigt, för London har bra shopping och eftersom det är mitt största intresse så borde ju jag få följa med, men nej. Linus ska antagligen kvala någonstans. Så då var det ju meningen att pappa och jag skulle vara själva och då brukar det bli ganska lugnt i huset. Det blir oftast som jag vill också, hihi. Jag får bestämma maten, alltså blir det oftast grillad kyckling och potatissallad.
Men vet ni vad? PAPPA VANN EN RESA TILL USA TYP FÖRRA VECKAN OCH HAN ÅKER PÅ FREDAG NÄSTA VECKA!!!! Alltså vilken jävla gubbtur han har, vadfaaaaan. Han vann ju nyss några tusen och nu vinner han en resa till USA?!?! Så då blir ju jag liksom ensam hemma, fan. Men, då kan jag ju liksom ha världens fest här hemma, riva ner stället, förstöra porslin och ja vara precis som jaaaag vill. Toppen.
Jävla tur asså.

Kommentarer
Postat av: fia med jätte många i

jag kan bo hos dig om du vill? :D <3333

Postat av: Olivia, the one and only

ååh jag kan hjälpa dig att festa loss bruden! :D<3

2010-04-15 @ 20:01:03
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0