hemskt!!!



Igår hände något obehagligt, något väldigt obehagligt. Jag var ute på min numera dagliga promenadstur, jag hade Ingrid Michaelsons - Everybody i örat, en mycket bra låt, solen i ögat och jag njöt verkligen.
Men vet ni vad som händer då? Jag ser något svart, lång, smal och sliskig sak några meter framför mig. Tänker inte mer på det, fortsätter att gå lugnt, tills jag sen inser att det är en orm!!
Så jag skriker högt, hoppar runt och skriker lite till. Efter några sekunder lugnar jag ner mig och känner att jag är tvungen att gå fram och titta på äcklet. (?!). Då ser jag att den var en pinne, en pinne!!! Då börjar jag skratta istället och inser hur dum jag egentligen är. En pinne hade skrämt livet ur mig, EN PINNE!


Vilken otroligt skräckupplevelse det var, tänk er själva. Man ser en orm, får hjärtattack typ och sen inser att det bara var en pinne. Herregud.
Och vilken passande bild jag valde. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0