dagens vettjaaa



Dagens fundering: Kan man önska sig ett par klackskor i konfirmationspresent? Har nämligen sett ett par alldeles underbara, som jag nästan borde ha.

Dagens gaah!: Att fiabruden var sjuk, att jag är för kass för att göra kullebyttor. Aj!

Dagens halleujahmoment: När jag sparka till Erika i ansiktet, hahha. Förlåt, men det var ganska kul!!

Dagens herregud vad tragiskt: När jag insåg att jag verkligen ser ut att vara från typ Turkiet. Jag är svensk, jag vill se svensk ut och JA JAG ÄR SVENSK!!

Dagens bästa: Funderar och funderar vad det kan vara. Jo, det måste vara när jag drack kaffe förut och förstod att jag är bäst i min familj på att just, brygga kaffe.

Dagens sämsta: När jag insåg att jag har tröttnat på stekt ägg, alltså måste jag komma på något annat jag kan äta om dagarna, middag och sånt är ju inte direkt min grej. Smörgås däremot.

Dagens måste: Inga!! Och det är ju för underbart :D Okej, fan nu kom jag på en. Matteläxan.. Gaah. Ett glas oboy till, så går det nog lätt. Aaaha.

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, det du skriver är så kul att läsa! :)

2010-04-16 @ 16:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0