Varmt



31 maj. Och det är mammornas dag idag. De är så bra och de är verkligen värda en dag, som bara är till för de. Mamma fick en blomma av oss. En stor med massa rosa blommor. Jag valde den finaste. Haha. Syrran har varit här och vi har fikat och ätit mat. Vi träffas inte så ofta, allihopa samtidigt. Idag fattades pappa. Men vi var nästan allihopa. Och när vi väl är tillsammans så känns det så skönt. Fast mesta del av dagen har jag solat. Och blivit röd. Känns tråkigt att jag inte kan bli lika brun som mamma. Jag solar ju lika mycket som henne, men lyckas aldrig att bli lika brun och det är fuskigt. Men lite färg har jag fått och hoppas att jag får se solen imorgon också.
Jag är medveten om att mitt bloggande är jättekasst just nu, men jag sätter mig absolut inte mitt på dagen och skriver blogg. Jag är ute varje minut i värmen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar din blogg sötis :)

Vad tycker du om min ^^ <3?



Kram Susan!

2009-06-01 @ 19:47:43
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0