Yeey



Jag ser otroligt konstig ut i ansiktet, men tänkte vara visa upp skorna en gång till, mest för att visa hur fina de är och för att de passar även till byxor.
Mina förhoppningar att bli brun misslyckades ganska snabbt, moln efter moln la sig över solen och det blev allt kallare och kallare. Jag tycker om solen och vädret så mycket och blir verkligen jätte rastlös om jag inte får sitta ute i solen, men som sagt jag blir väldigt rastlös när jag väl sitter i solen också.
Så min dag blev inte så rolig och skön trots allt. Jag satt vid datorn och såg på Linus, cyklade till Ica och köpte Vr och en naturgodispåse. Usch, denna vecka har jag verkligen inte varit nyttig, men har tränat ganska bra ändå. Så det gör inte så mycket.
Efter att jag har kikat igenom Vr med nötterna fick jag för mig att gå ut och springa. Mamma var ute och var hurtig och jag ville såklart inte vara dåligare.
Så springskorna, tightsen och mp3:n sattes på och sen gick jag ut för min joggingtur. Jag gick till en otroligt jobbig backe och sprang upp och ner ett par gånger. Ville inte räkna utan sprang så länge jag orkade. Sista gången trodde jag att jag skulle spy, jag var så trött. Men bestämde mig att springa hem iallafall, eftersom jag vet hur skönt jag skulle må efter.
Jag mår skönt, som jag hade trott när jag plågades upp för backen som aldrig tog slut. Nu efteråt, mår jag bäst. Imorgon ska jag ta nya tag och nya försök att springa upp för djävulsbacken. En dag kanske jag kan springa 20 gånger upp och ner utan ett enda andetag. Nej, jag skulle inte heller tro det.
Jag är en stolt lillasyster över min storebror som imponerade i Göteborg och imorgon ska spela final. Ah, stolt lillasyster.
Tänk om han någon gång skulle bli stolt över mig. Nä, inte tänkbart.
Inte tror jag ens att han skulle bli stolt om jag klara 20 gånger upp och ner för djävulsbacken utan ett enda andetag. Nej, hur ska jag kunna göra storebror stolt över lillasyster och NÄR ska det bli? Svår fråga.
Är också imponerad över statistiken som har tagit stora steg upp. Me like.

Kommentarer
Postat av: maria

Fin blogg!



tyck till i min blogg om Idealkroppen.

Ska alla se likadana ut och vad älskar du med din kropp?



<3

2009-05-03 @ 11:43:12
URL: http://bershkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0