Skratta



Igår tog pappa fler flygbilder. Jag tycker de blev ganska bra, men inte perfekta.
Har nyss varit ute och hoppat, det är vår i luften. Det luktar hägg och solen lyser lite försiktigt på oss.
Våren är bäst, doften, värmen och känslan att gå barbent.
Jag fick lust att gå ut att springa, men jag tror inte jag ska göra det. Jag har läxor att göra och jag sprang igår och då är det inte bra att springa idag igen.
Jag har fått skratta idag vill jag lova, Stjernesskolans kabarè, den var bra och jag skrattade mycket. Bra för magmusklerna. Vissa saker var verkligen hur roliga som helst. Riktigt bra jobb har de gjort.
Nu är det endast två dagar tills vi är i Göteborg, åh. Jag längtar så himla mycket och jag har verkligen en speciell känsla i kroppen. Jag är så glad, fast jag vet inte hur jag känner inuti mig. Jag mådde inte så bra för några dagar sen, men nu helst plötsligt mår jag great. Och det är bra.
Snart är det sommarlov. Inte länge kvar, kämpa på Amanda, du klarar av det. Du klarar av att gå upp på klockan sju varje morgon, ett litet tag till. Du klarar av alla jävla läxor, du klarar av proven. Du ska göra ditt bästa de sista proven som är kvar. Du ska fanemej göra bra ifrån dig. Du är inte trött på skolan. Verkligen inte. Du klarar av de sista dagarna. Come on! Du har de bästa vännerna, du har den bästa familjen och du har allt de bra. Så kom igen.
Skit i att du är trött på det mesta, det är vår och du älskar våren. Det finns inget att deppa för. Håll humöret uppe.
Tänkte att jag faktiskt ska ta tag i läxorna. Ah, så får det bli. Tillsammans med musik och sen blir det hopp i studsmattan. Bara för jag tycker om det, som ni kanske har märkt vid de här laget.

Kommentarer
Postat av: Emma

I samarbete med Cocoo.se – Sveriges största smyckebutik på nätet, ordnar jag nu en tävling där du har chansen att vinna detta snygga armband!

För att vara med behöver du bara göra ett inlägg i min blogg och motivera varför just du borde vinna det!

(Glöm bara inte skriva in något sätt för mig att kontakta dig på)



En lycklig vinnare utses om två veckor och presenteras här på min blogg!



Lycka till!! :)

2009-05-12 @ 23:26:44
URL: http://metrobloggen.se/johnnson
Postat av: Zandra

Härlig bild ju :)

2009-05-13 @ 15:08:26
URL: http://znest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0