Somjagvill



Efter en joggintur mår jag som bäst, den bästa känslan är att svettas och plåga sig själv. Det var som mamma sa, vissa dagar är det jätteskönt att plåga sig själv och vissa dagar hatar man det och vill bara hem, de dagarna man känner att bena inte orkar med en, de dagar går jag. Tar en snabb promenad istället. Bättre än inget brukar jag säga till mig själv.
Springa med bra musik i örat, i ett bra väder, är nog den bästa medicinen om man har mycket i huvudet. Om man inte vet riktigt vad man vill och hur man ska göra. Så det var perfekt för mig idag.
Jag har fått mycket gjort idag eter skola. Rekord. Jag brukar vanligtvis sitta vid datorn hela kvällen ungefär.
Idag har jag tränat teknikspel i bowling. En och halv timme. Det var bra, Linus hjälpte mig. Hoppas att det går bra imorgon. Jag vill så gära vara nöjd över mig själv i bowling. Då blir resten av helgen bra också.
Efter det sprang jag somsagt en tur och nu har jag hunnit sitta här, ätit och klocka är bara sju. Vilket är bra, för jag måste packa till imorgon, äntligen säger jag bara! Ska bli grymt att få vara i Göteborg och se på bowling, träffa alla söta människor, spela bowling, umgås och shoppa. I love it! Som de flesta ganska har märkt.
Jag har lust att skriva, skriva ner allt, som jag gjorde i början av mitt bloggliv. Jag vill skriva ner vad jag tänker på, hur jag mår och hur jag tänker. Jag vill inspirera folk, jag vill kunna skriva något, för att folk ska tänka till och att jag ska må bra av det, att skriva en lång text är bra för mig. Jag mår så mycket bättre efteråt.
Så jag ha börjat att skriva lite på Word, vet dock inte om jag ska lägga ut det här på bloggen, för jag vet ärligt talat inte om det är bra och om någon skulle inspireras av texterna, för jag skriver just nu bara om ganska meningslösa saker.
Hur som helst får ni ursäkta den fortsatte bloggtorkan, som aldrig verkar bli bättre.
Men jag skriver, jag har inte glömt bort hur man skriver hur jag mår om ni undrar varför jag aldrig längre skriver långa texter. Jag skriver fortfarande långa deprimerande texter, men som sagt så vet jag inte om de är något att lägga ut här på bloggen.
Nu ska jag packa. Kommer nog inte blogga på ett par dagar. Hoppas ni klarar er.

Dagens outfit får ni också.
En body från Gina.
En högmidja kjol, som egentligen är en tubtopp.
Tights från H&M
Halsband från H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0