Sol



Det är förmodligen för fint väder för mig för att jag ska sitta inne och blogga. Blogga kan jag göra på kvällen. Jag hostar. Jag hatar att hosta och det slutar aldrig. Kan inte viruset lämna min kropp snart? Idag hade jag mina shorts med hög midja i skolan. Jag har aldrig använt de. Första dagen som barbent i skolan och det var skönt och VARMT. Åh, jag njöt varje sekund. Jag såg på talang förut och då sa en kille som hade intresse för kläder såhär. " Som man klär sig speglar ut hur ens personlighet är, man vill visa upp sig och sticka ut". En av anledingarna till att jag har på mig endel lite speciella kläder är för att jag gillar det. Jag tycker de är coola och snygga. Att de sticker ut och att andra tycker det är snyggt, är liksom bara ett plus i kanten för mig. Ja, jag handlar endel och kan tänka mig att jag sticker ut från mängden i Frykenskolan. Jag förstår det. När jag kommer i en blommig jacka och ett par blåa chinos. Inte så många har det stilen, så därför sticker jag ut. Idag kanske jag också stack ut. Men jag tycker om att klä mig fint och det är ett av mina absoluta intressen. Jag hade mina gladiatorsandaler och högmidja shorts. Dock kan jag inte visa er någon bild, kameran laddar.
Jag har tagit en promenad idag igen och antagligen gjort sönder min 15 dagars gammal mobiltelefon. Eller den gick sönder. Jag är så sur och har lust att gå och lägga mig under täcket och aldrig vakna upp igen. Förmodligen lagas det imorgon om jag har tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0