Skoltrött


Ännu en dag mindre av skolan och alla läxor. Vi hade möte om nöjesfältet idag, jag känner att det är så himla mycket att göra och att man inte hinner med och orkar med någonting. Ni som inte vet vad jag babblar om, kan jag berätta lite snabbt för. Vi är en grupp som ska anordna en frilufsdag som vi kallar nöjesfältet, där det kommer finnas roliga saker att hitta på med, tex trampoliner med mera. Vi är fyra ynka personer som är engagerade. Det är vi som tar på oss det mesta och det känns som huvudet inte orkar mera.

Det har börjats med vattenkrig i skolan, redan. Det är folk som går runt och har vattenpistoler och vattenballonger och kastar. Nja, vet inte om det är så jättekul. Sista veckan ska jag vara med och vara glad och lycklig, men nu känns det fortfarande som det är ett tag kvar och jag har svårt att släppa loss, eftersom jag vet att det är prov efter prov nu framöver.
Imorgon har jag ett muntligt prov i Religion, jag fattar inte värst mycket och har verkligen svårt för muntliga saker. Men. Har inget val, så jag får ta och läsa på.
Syrran och Simon kom förut och grattade mig och mammis. Vi åt god mat och god efterrätt och jag fick ett fint träningslinne av Ida, Simon och Linus, snällt var det. Kul att ha snygga kläder när man tränar.
Jag tvingade med Ida ut och hoppa, det var kul och jag fick skratta vill jag lova.
Som sagt, imorgon är det prov, men efter det åker vi till Göteborg och då ska inga läxor med. Jag lovar, ska inte ens tänka på skolan.


Kommentarer
Postat av: Kinga

Hej där!





Gillar du Twilight? Då vill vi tipsa dig om vår blogg!



Vi har för närvarande 2 tävlingar på bloggen, där vi lottar ut 5 ex av "Så länge vi båda andas", och en reflexskärm!



4 tjejer som skriver om allt som har med Twilightsagan o göra!

Vi har de senaste nyheterna, uppdaterar ofta, och kan göra det för att vi är så många!



Kolla in bloggen, och tryck på fliken 'Tävla NU!!'



Kramar Kinga, designansvarig på
http://thetwilightsaga.se

2009-05-14 @ 15:41:28
URL: http://thetwilightsaga.se
Postat av: Hanna

Ni är så HIMLA duktiga som ordnar det här!

2009-05-14 @ 16:47:46
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0