Onsdag





Idag invigde jag mina blåa chinos. För 3 månader sen hade jag aldrig tagit på mig ett par blåa chinos. Hade nog aldrig tagit på mig ett par chinos överhuvudtaget. Men, idag har jag på mig de. Och jag tycker faktiskt de är coola.
Nu märks det verkligen att det snart är sommarlov! Vi städade på hemkunskapen istället för att laga mat. Vi såg på film på engelskan och vi gick in i den nya skolan. Det ska bli så skönt att få en helt ny skola för inte så lite pengar och jobb.
Så det var spännande att gå in där. Och det var verkligen fint!
Nu har jag lust att gå ut och gå, men även göra matten. Så jag hinner klart med den. Vill ha fint väder, men det blåser och är inte alls fint!
Hinner inte med att blogga så värst mycket. Ska inte sitta lika mycket framför datorn nu när det blir fint väder, men kommer säkert att blogga lite ändå.
Nu får det bli matte och kanske en promenad ikväll.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Snygg outfit :)

2009-05-28 @ 12:28:17
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0