Fredag





Idag är det 22 maj. Jag kan inte förstå att det snart är slut på maj. Det har gått otroligt fort.
1 maj cyklade jag och Johanna till Tuva. Vi hade shorts och solglasögon på oss. Vi satt vid vattnet och såg fram emot fina sommardagar. Sen dess har det dock inte varit fint väder. Varje dag hoppas man på sol och värme. Men vädergudarna verkar tydligen inte tycka att det behövs. Men det kan jag säga att det gör!
Jag och mamma var på Torsby förut, där det var rea och loppis typ.
Mamma köpte ett par gladiatorskor. Åh, de är så fina. De kommer jag absolut att sno. Haha.
Köpte också en gul och fräsch jumper och ett var slitna jeans. Jag skulle ju ha köpt de ljusa på Gina när jag var i Göteborg, men tycker de är lite för ljusa. Så jag köpte de ifrån Only istället. En snäpp mörkare.
Sen tog jag en promenad i duggregnet. Det var kallt men skönt.
Ikväll ska mamma och pappa på kalas. Vet inte om jag ska med eller inte.
Nu ska jag nog se på Oc. Världens bästa program. Ah, det är det!
Solglasögonen på bilden köpte jag i Göteborg! I like them.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh tack du:)

2009-05-22 @ 15:23:38
Postat av: felicia

min bloggadress kom inte med;P

2009-05-22 @ 15:23:59
URL: http://felidis.blogg.se/
Postat av: Marielle

Har Du och din familj någon stuga ni brukar åka till ibland?

2009-05-22 @ 16:37:18
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: vi har talang

ja det kommer det verkligen att bli!

2009-05-23 @ 12:00:19
URL: http://detkallastalang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0