Bowlinglördag

 





Min lördag i bilder. Jag hade en usel förmiddag, jag spelade så pinsamt dåligt, så jag skrattade åt det tillslut.
Jag har inte spelat så dåligt på hela säsongen, så det var tråkigt. Fast vi vann. Och det är väl det som räknas.
Vi skulle åka tio över ett till Karlstad och då spelade jag fortfarande. Tjugo över var vi färdiga, så jag bytte om på turbotid. Iallafall enligt mig. Vi hämtade upp Johanna och sen var vi äntligen iväg. Ungefär 20 minuter försent.
Vi hämtade upp Peter i Sunne.
Vi var där lite innan tre och matchen började inte förren fyra. Så jag och Johanna bestämde oss för att gå till stan och kika lite i affärerna. Monki hade nog mest vårkläder som passade min smak. Monki i Stockholm hade inte alls samma som i Karlstad. Johanna hittade ett armband. Vi gick till Mcdonalds och köpte hamburgare och Johanna en glass.
Sen gick vi tillbaka till Nöjesfabriken.
Linus spelade jättebra och det var kul att se. Inte så ofta jag är nere och tittar på honom. Men Johanna verkade vara en bra maskot. Eftersom Linus gjorde personbästa. Kul för honom.
Efter matchen hade de medlemsmöte. Jag och Johanna gick till stan igen. Vädret var helt perfekt.
Det kändes verkligen som våren var framme på riktigt. Vi gick till Mc igen, fast denna gång åt jag en glass och Johanna en hamburgare.
Linus ringde och sa att vi hade bilnycklarna. Så vi fick skynda oss till Nöjes igen.
Sen åkte vi hem och såg på Robinson. Det var hårdare än vad det var sist det spelades in.
Min lördag var bra iallafall. Det var kul att prata med Johanna lite mer. Det var lätt att prata med henne. Vi pratade om det mesta från Blondinbella till skolan. På måndag ska jag nog med henne på Friskis. Bra att hon försöker få med mig.
Att någon drar ut mig, behöver verkligen det. Hoppas jag kommer tycka det är roligt och att jag kommer fortsätta.

Hoppas det blir fler bowlingresor framöver.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, det var mycket roligt att umgås med dig också :) Friskisen kommer du tycka är skitkul, det lovar jag!

2009-03-22 @ 11:05:12
URL: http://leonaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du kan ju bli med klockan sex idag också om du vill, är samma pass som det kommer vara imorgon :) Kostar dock 40 spänn idag!

2009-03-22 @ 12:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0