<3

Vet ni vad?
Jag har inte skrivit om det förut, men nu ska jag göra det. Ni läsare, ni betyder hur mycket som helst.
Det jag skriver om är ju precis den person JAG är, jag skriver allt jag tänker & jag skriver ner allt jag känner. Alla känslor jag har, alla uttryck & allt. Jag kan tycka ibland att det är lite skrämmande att jag ger er så mycket av just mig, av Amanda.
Jag ger er allt detta jag har inom mig. Men jag mår så bra av att skriva. Jag mår så bra av att se att ni tycker om det jag skriver.
Jag kan titta på era kommentarer om & om igen. Det ni skriver, de fina ord ni ger till mig. Det är konstigt att det får mig så glad & så lycklig på något sätt, det är ju ett bevis på att ni tycker om det jag skriver & att ni tycker om alla känslor jag har.
Ni ska bara veta hur glad jag blir. Fortsätt läsa & kommentera.
<3

Kommentarer
Postat av: ida

Jag älskar att läsa din blogg!

Du verkar vara en toppen person bruden! :)

2009-03-07 @ 16:54:12
URL: http://alskamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0