Cupcakes

Rullstolsbasket & rullstolshinderbana istället för skridskor vill jag ha fler gånger.
Jag måste säga att jag var riktigt dålig på att köra rullstol. Jag har som tur är aldrig behövt åkt så det är inte så konstig att jag mer eller mindre var sämst.
Jag visste inte hur man bromsade & hur man skulle ta sig över en tröskel. Det var som att räkna i fördjupningskursen för min del. Tänka & tänka. Skratt blev det också.
Jag har börjat mitt nyttigare liv & åt därför inga cupcakes som stod redo på köksbänken för att bli uppätna av mig.
Jag tycker det var taskigt att de stod framme. Jag var så himla sugen & jag ville verkligen ta en.
Men jag har lovat mig själv att inte äta något onyttigt & ska därför inte äta de.
Jag vet hur jag mår efter.
Nog om det. Jag skulle bli med mamma till Torsby. Skulle ha köpt nagellack. Har lust att ha sommarfärger.
Men hon ville inte att jag skulle med. Fråga mig inte varför.
Det är måndag & alla har rätt att vara griniga. Okej, inte alla. Men det är lätt att vara grinig då.
Nu är vi iallafall tillbaka in i det vanliga. Skola.
Jag ville verkligen inte till skolan, men jag bet mig i läppen & gick ändå med leendet på topp.
Jag har inget val. Jag vill ha betyg & jag ska kämpa.
Nu ska jag gå & titta på de jävla cupcakesen. Ska inte smaka. Bara titta. Lukta.
Tråkigt inlägg. Men ni får säkert ett roligare sen eller något.




Min oufit idag.
Tubtopp & spetströja. Fick tipset av Johanna ;)
Miss sixty stuprör.
& mina stövlar som inte syns på bilden.




Jag vet att ni också skulle vilja äta upp de.
Inte bra att de bara står & väntar på mig sådär.
Fy för Johanna & Linus som jag tror har bakat dom.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, du passade finfint i spetstoppen :) Och dom var inte så goda som du tror.. + Att jag kan äta upp dom :D

2009-03-02 @ 17:22:43
URL: http://leonaa.blogg.se/
Postat av: Juliia :D <33

Sån spätstopp har jag med stolt :D <3 Puss saknar dig <3

2009-03-15 @ 17:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0