Happyfeelings




Jag kunde ha varit så glad idag som jag är på bilden. Men det blev tyvärr ingen sån dag idag.
Jag har inte varit sur eller grinig. Jag har inte heller varit superglad eller sådär glad så jag blir dryg.
Istället har jag gått omkring med en klump i magen. Klumpen har bestått av massa funderingar.
Jag har känt mig besviken och lite småledsen. Att man kan lita på en person sååå himla mycket.
Att man tror att allt är så himla bra och så är det inte alls bra?
Trots klumpen i magen fortsatte jag att verka glad. Jag är ganska bra på att fejka glädjen.
På gympan var jag iallafall glad och sprallig och den glädjen och spralligheten var riktig.
Vet inte vad det blir med mig när jag får vara med E - tjejerna. Emma lyckas alltid, alltid få mig på bra humör och Amanda O får mig att skratta. Även om jag har haft världens värsta dag innan idrotten, blir jag glad när jag får vara med dom. Samtidigt som jag får dansa, som är en av de roligaste sakerna som finns enligt mig.
Jag tror det är därför jag gillar Friskis så mycket. För det är som dans. Fast det är mycket jobbigare.
Klumpen satt kvar i magen, fast runt omkring den fanns det ändå glädje från idrotten kvar. Så de sista lektionerna och när jag kom hem var jag fortfarande glad.
Jag och mamma stack och köpte Friskiskort. Så nu är det allvar. Jag har ett kort nu, så nu ska jag gå på alla pass jag hinner. Sen stack vi och köpte ett par inomhusskor. Riktigt sköna och är bra för mycket hopp som det är på Friskisen.
Så nu är jag fullt laddad.

Igår fotade jag somsagt Sofia och Johanna. Vi hade lite svårt att komma på ideèr ibörjan. Hon skulle vara vatten och det var lite svårt eftersom hon inte hade något badkar. Men efter ett tag kom det ideèr och sen bara kom det idè efter idè.
Jag blev jätte nöjd med Sofias bilder. Hon var en mycket bra modell. Vet inte om jag ska lägga ut en bild på henne.
Men det blev iallafall jättebra!
Johannas bild blev inte fult lika bra, eftersom hon ville ha en mörk bild. Så vi försökte fota i mörker. Men det går inte att få så mörka bilder, direkt i kameran. Så vi tog de bilder hon ville ha i ljust, så gör jag om de på datorn istället.
Så nu sitter jag och trixar i ph. Det är bara det att det inte går att skicka ph bilder. Linus får fixa.
Efter det var det Friskis. Skönt. Fast efteråt åt jag glass. Kändes ju bra. Ha.
Sofia och Johanna var hos mig och vi tittade på bilderna vi hade tagit.
Somsagt, de blev jättebra och jag hoppas Johanna bli nöjd med sina också.

Nu blev det ett långt inlägg. Men det är skönt att skriva av sig också.
Kommentarerna som jag bad om igår, blev bara en.
Snälla, skriv en kommentar som hjälp.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tror nog de blir jättebra bara vi gör dem mörkare :)

2009-03-30 @ 18:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0