Måndag

Jag har ont i mitt knä. Brännsår. Fick det på idrotten. Jag tänkte inte på att jag var för lång för att hänga mig i mina knän & slog då i mina stackars knän. Ont gör det. Men det struntar jag i just nu.
Vi hade inställd resurs. Kunde faktiskt inte ha varit bättre. Att sluta tre istället för fyra, klagar väl ingen på?
Idag har dagen varit bra. Väldigt lugn. Vi fick massa beröm för vi hade skött oss idag.
Engelskprovet trodde jag att jag kunde, men icke. Jag var verkligen urdålig & hoppas på att fortsättningen går bättre imorgon.
Annars kan jag nog göra mig färdig för omprov.
Jag traskade hem vid tre. Satte mig vid tv:n & såg på melodifestivalen som jag aldrig har sett denna säsong.
När jag var liten var melodifestivalen höjdpunkten i mitt liv ungefär. Älskade verkligen det.
Köpte alla skivor & var helt besatt.
Förra året tittade jag för Björn Gustavsson var med.
Iår är det sämst. Programledaren är torr & hennes skämt är tråkigast.
Jag har hört Caroline af Ugglas. Hela hon är ett skämt & hennes låt är absolut ett skämt.
Att hon går vidare är ju katastrof. Jag har låten i huvudet. Så snälla snälla snälla, snälla.
Snälla, kan du gå ur tävlingen självmant? Snälla?
Iallafall gick hon vidare till finalen. Vilket gör mig arg.
Om hon går vidare till Eurovision skäms jag över att vara svensk.
När mamma kom hem åkte vi till Rikita & beställde tid till mitt hår.
Egentligen vill jag inte klippa mig, för jag vet hur mycket hon måste ta bort. Mitt hår är väldigt slitet.
Jag som har sparat så länge.
Iallafall beställde jag färgning också. För mitt hår ser minst sagt förjävligt ut.
Så det får bli ljust till våren. Ska nog ha massa olika nyanser i blont inslag.
Hoppas det kommer bli bra. Ska vårda håret tiden till färgningen.
Massa inpackingar & shampo för skandinaviskt hår med slingor.
Ikväll blir det tv & läxor.





Dagens outfit.

Gråa jeans- Cheap monday
Stort linne- monki
Linne under- jc.
Kofta- Gina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0