Happyface

Jag förstår verkligen inte hur veckorna kan gå så snabbt. Alla skriver det, men de är så sant, så sant.
Nu är det fredag, dagen som jag skönast, dagen som är uppskattad av alla & dagen då man har hela helgen framför sig.
Fredag är bäst, så är det bara. Jag är glad.
Det är bra att jag är glad. För ikväll ska vi till storasyster. De vill nog inte se en sur Amanda. Men hur ska jag kunna vara sur idag? När det är helg.
Skolan tar kol på mig, fast det nyss har varit sportlov är jag trött på skolan. Jag längtar till skolan är slut & det blir sommarlov. Fast först ska jag & VICKAN till Stockholm. Kanske löjligt av mig att skriva Vickan med stora bokstäver, men jag saknar henne. Jag ser henne nästan varje dag. Men vi är aldrig med varandra längre. Jag ska äntligen få skratta & busa med henne till helgen. <3 Sen är det påsklov. Örebro blir det för mig sen. Eller om det är före påsklovet?
Vilket fall som helst så ska jag ta ledigt från skolan en dag, för jag ska spela bowling.
Jag ska träffa Janina <3 Äntligen.
Sen är det Göteborg. Förmodligen. Hoppas det. & i maj är det min födelsedag. Maj är den bästa månaden.
Jag har mycket & se fram emot. Jag borde vara hur lycklig som helst. Jag har inget att klaga på.
Fast ändå är jag inte JÄTTEglad. Jag vill vara jätteglad.
Jag vill vara så glad så jag inte känner igen mig själv. Så glad är jag bara någon gång per månaden. Om ens det.
Jag borde kunna vara så hela tiden. För jag har inget fel i mitt liv. Om jag tänker efter.
Ta vara på tiden Amanda. Fyfasen så tragiskt det är att jag bara letar fel hela tiden.
Från & med nu. Ska jag Amanda Carle älska sitt liv.
Mitt liv som en glad person.
Förresten var jag hos skolsyster idag. Mest för jag ville se hur mitt BMI var. Jag tyckte det va intressant. Men det tog 30 minuter mer än vad jag hade tänkt mig. Det slutade med att jag fick tid hos skoldoktorn. Varför vet jag egentligen inte.
Det gjorde också så jag inte fick någon mat. Hon som var sur på mig att jag skippade lunchen ibland, men nu var det ju hennes fel.

Jag vill skratta, gråta& skrika över Speed of sound. Coldplay gör beroendeframkallande låtar.
Jag gillar låten hur mycket som helst. Men somsagt, vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Har lyssnat på den 15 gånger på raken nu. Lika bra varje gång.
Linus har lyssnat på den. & jag som har rum precis bredvid honom blir överlycklig när han spelar den på kvällarna när jag försöker somna. Jag blir också glad när han spelar Fix you. Efter de låtarna somnar jag oftast.
Undrar om han vet att han gör så jag somnar? Hans låtar är som min godnattsaga.
Efter godnattsagan ska man sova har jag lärt mig.
Nu är det väl snart dags för Sunne.



Dagens outfit.
Linne- Jc
Spetstopp- Gina
Jeansleggins - Gina.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0