Tisdag

Idag har det varit en bra dag. Tisdagar brukar vara bra & efter skolan var jag med Johanna.
Dagarna går läskigt fort & jag hinner inte med något efter skolan. Fast idag har jag varit med Johanna.
Vi åt en baugette när vi kom hem till mig. Ida var hemma. Det var skönt att se henne.
Efter mackan fikade vi med Ida, mamma & pappa. Vi tog fram våra cupcakes. Som jag skrev om igår.
Jag & Johanna delade på en. Det var väldigt dumt av mig. Förjävligt. Jag hade lovat mig själv att inte äta.
Men Johanna du hade fel, de var JÄTTEgoda!  Du är bra på att baka :)
Iallafall så åt jag en halv & det spelar ingen roll. Jag måste kunna äta något utan att få ångest.
Efter en fika åkte vi till bowlinghallen & spelade en svenskacup. Mitt mål denna gång var 400 på två serier.
För er som inte vet, är det ganska mycket. Som tur är har jag hcp.
Jag blev pissSUR första serien. Men andra serien gick bättre & jag klarade det med 2 poäng.
Jätteglad blev jag & vi körde Johanna hem.
När jag kom hem gjorde jag läxan. Vi har nu börjat med religion & jag slipper geografin.
Nu sitter jag & skriver sms & ser på tv.
Förlåt för dåligt inlägg, men hinner tyvärr inte mer.

Ska bli bättre. Imorgon kanske.




Imorgon ska jag nog köpa nagellack. Super snyggt & det gör väldigt mycket.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Na-a, vad bra då :) Ibland förtjänar man att äta sånt. Inte bara ibland heller, utan väldigt ofta :)

2009-03-03 @ 20:05:00
URL: http://leonaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0