Candy

Ibland älskar jag att mamma har en laptop. Det är skönt att sitta & titta på tv & samtidigt se på tv.
Just nu ser jag på Wipout. Måste vara det program jag skrattar mest åt.
Jag är nog lite av en skadeglädjare. Men jag tycker det är så kul.
Att skratta nästan konstant i 1 timme ger bra magmuskler. Haha.
Idag har jag haft det bra, ni får tyvärr ingen outhit, eftersom jag är på mammas dator,
Skolan var okej. Tycker det blir allt skönare & skönare för varje fredag som går. Helgerna blir mer uppskattade.
Jag & Linus har bakat en kladdkaka. Väldigt god blev det.
Jag & mamma köpte en varsin godispåse förut. Gott.
Jag har ändrat min tanke om att inte äta något sött alls.
Istället äter jag med måtta. Jag kan äta, men kan njuta mer av det. Annars är det ingen idè alls att äta.
Godis är gott & imorgon ska jag äta upp påsen.
Jag älskar ferraribilar & saltgodis.
Jag har packat endel. Packa är kanske inte min starkaste sida kanske. Så med lite hjälp av mamma gjorde gott.
Packade lite för mycket kanske, men jag kanske spiller blåbär eller något. Vem vet?
Jag är iallafall färdig inör imorgon. Kan inte förstå att jag & Vickan äntligen ska få åka till Stockholm & bara vara.
Att bara få umgås med henne ser jag fram emot.
Att se Brolle är väl också väldigt kul & ser absolut fram emot resan.
Ska bli väldigt trevligt.
Jag snor tillbaka min kamera från Linus. Att ha en stor systemkamera i Stockholm kanske inte är den bästa idèn jag har kommit med i mitt liv.
Så en liten kompaktkamera är perfekt.
Gud vad jag längtar till imorgon!
Jag har tränat spindeln & tränat att stå på händer hela kvällen. Väldigt bra gjort.
Jag ramlade på knäna, först gjorde det väldigt ont. Men nu vill jag prova igen.. Så nu ska jag gå & göra det samtidigt som jag ska se på Let`s dance.

Kommer kanske att blogga under helgen. Får se om jag hinner.
Ha det bra!
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0