TRÖTT

Nu är jag trött. Jag borde sova.
Jag har varit i bowligahallen i 12 timmar. Jobbat i 6. Jag är förbannat slut i huvudet & vet inte vad jag själv tänker.
Det bullrande ljudet är inte lätt att handskas med i så många timmar.
Tävligen Linus hade anordnat gick så pinsamt dåligt så jag skrattade åt det tillslut.
Men jag slog Linus & det glädje mig. Fast jag tyckte synd om honom också.
Men bowling är en konstig sport & många gånger känns det förjävligt.
Man har lust att sluta om & om igen. Men man får försöka se allt det roliga i det istället.
Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen idag. Men det får ni stå ut med.
Jag står inte ut med mitt huvud nu. Så jag måste nog ge mig in i min skönhetssömn som är viktig.
Imorgon ska jag till mitt första (?) hem. Jag må kalla det mitt första hem. För de tre senaste helgerna har jag jobbat & spelat bowling.
Jag klagar inte, för pengar behöver jag.
Det ironiska är  att alla pengar går åt till kläder.
Varför jag valde att skriva den meningen vet jag inte. För jag vill inte erkänna att jag handlar mycket.
Men mamma hjälper att betala i vissa tillfällen.
Men närjag åker till Stockholm, ska jag banemej inte ha en enda krona till shopping.
Jag borde klara mig.

Somsagt imorgon väntas bowling. Jippi, vad kul.
Längtar verkligen efter det bullrande ljudet.
Nu framöver kommer jag nog till & med drömma bowlingmaskiner.
Tragiskt det skulle vara.
NU orkar absolut inte min hjärna av mer.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0