Friskis





Jag blev så glad när jag såg att solen sken idag. Perfekt väder att åka skidor i.  Johannas pappa ska med, så vi åker med honom upp sen. De kommer om en halvtimma ungefär.
Friskisen igår var verkligen jättekul! Inte så jobbig som jag hade trott. Fast ändå lagom för mig som nyss har börjat.
Endel steg var svåra och jag kunde verkligen inte komma i takt. Jag kunde inte göra något annat än att skratta åt mig själv.
Det var iallafall kul och jag kommer säkert att följa med fler gånger. Denna vecka är det ju kompisvecka vilket menas med att man går gratis! Så nu tycker jag att ni ska hänga med! Till och med jag går ju.. Ha
Ska försöka bli lite bättre på stegen och hoppas mina magmuskler (?) blir lite starkare. De är ju inte i form just nu.
Så det ska bli kul att börja med det.
Jag ska ha en jättebra dag på fjället idag.
Hoppas ni kommer ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0