Bye februari




Såhär har min outfit sett ut under februari.
Mycket klänningar & har använt mina svarta chinos ganska mycket. Har matchat kläderna med näbbstövlar & Everest jacka.
Nu kommer allt bli mycket lättare.
Tiden kommer gå fort till påsklov & sen är det inte länge till sommarlov. Gud så skönt.
Solen kommer skina mer & jag ska vara ute så mycket som möjligt. Ljusare är det också.
Våren är underbar. Fem & en halv vecka till Påsklov. Det ska jag klara.
Mars kommer bjuda på en Stockholmsresa med världens bästa Vickan som jag saknar.
Bowling & massa utedagar.

Det får nog bli en promenad sen, för jag har varit alldeles för lat idag. Vasaloppet & massa kaffedrickande.
Jag är inne i en dålig period nu. Får ångest jag bara stoppar in något i munnen. Usch. Livrädd för att gå upp i vikt.
Nu ska jag skärpa mig. Tillbaka till mitt lite nyttigare & hälsosammare liv. Mars ska vara en bra månad.

Kommentarer
Postat av: ida

Svar : Tack så mkt : D men du är söt! :P

2009-03-01 @ 15:44:42
URL: http://alskamer.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt tröjan längst upp höger? :)och vart är dom andra kläderna ifrån?

2009-03-06 @ 17:09:45
Postat av: Anonym

vart har du köpt tröjan längst upp till höger?:)

o vart har du köpt dom andra kläderna ifrån?

2009-03-06 @ 17:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0